Stichting "De Dronen"

Stichting "De Dronen"

Wat doen wij

Doelstelling

De stichting heeft als doel het bevorderen en ondersteunen van verenigingen, stichtingen en natuurlijke personen op cultureel, sociaal en maatschappelijk gebied ten behoeve van de Limmer gemeenschap.

Dit houdt in:

• Het bieden van directe en indirecte hulp; zowel kleinschalig als persoonsgericht, aan kinderen en jongeren met een handicap.
  • Het verrichten van al hetgeen met het voorstaande verband houdt of daartoe bevorderlijk kan zijn, alles in de ruimste zin des woords.

Financiële middelen

Via giften, donaties, erfstellingen en legaten probeert de stichting aan financiële middelen te komen.

Door de ANBI-registratie kunnen bovengenoemde financiële middelen onder bepaalde voorwaarden fiscaal afgetrokken worden of fiscaal worden vrijgesteld van schenk- en/of erfbelasting.

Het bankrekeningnummer van de stichting is: NL68RABO0123066417

ANBI-registratienummer (RSIN) van de stichting is: 8220.08.533